ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۲:۰۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, انتخابات, دسته‌بندی نشده > اعلام حضور دکتر محمدی در انتخابات مجلس یازدهم،حوزه سلسله و دلفان

اعلام حضور دکتر محمدی در انتخابات مجلس یازدهم،حوزه سلسله و دلفان

دکتر محمد حسین محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز از حضور خود در انتخابات پیش روی مجلس یازدهم شورای اسلامی شهرستان سلسله و دلفان خبر داد. محمدی در گفتگو با بیستون ...

دکتر محمد حسین محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز از حضور خود در انتخابات پیش روی مجلس یازدهم شورای اسلامی شهرستان سلسله و دلفان خبر داد.

محمدی در گفتگو با بیستون نیوز گفت؛ با توجه به درخواست های مردم شریف حوزه انتخابیه سلسله و دلفان قصد دارم که در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی کاندید شوم .

دکتر محمد حسین محمدی در ادامه افزود؛ با توجه به اینکه پدرم چهار دوره از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافته است و نیز شناخت و اطلاع کافی از کاستی ها و محرومیت هایی که گریبانگیر این منطقه شده است داریم،بنده را بر آن داشت که وارد گود رقابت های انتخاباتی شوم و یکبار دیگر در جهت رفع محرومیت و مشکلات مردم، خود را در معرض انتخاب مردم شریف حوزه انتخابیه قرار دهیم.

لازم به ذکر است که محمد حسین محمدی دکترای حقوق عمومی و فرزند حجت الاسلام محمدی نماینده اسبق چهار دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سلسله و دلفان می باشد.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید