ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۵:۰۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / فرهنگی, گردشگری > با پیگیری های فیروز ناصری گلیم هرسین رسما ثبت ملی شد/تنبور صحنه به کرند رسید

با پیگیری های فیروز ناصری گلیم هرسین رسما ثبت ملی شد/تنبور صحنه به کرند رسید

▫️مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبرداد: هرسین شهر ملی گلیم ایران ▫️ مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ثبت ملی شهر هرسین به عنوان شهر ملی گلیم خبر داد. ▫️ دکتر امید قادری از ابلاغ رسمی ...

▫️مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبرداد:
هرسین شهر ملی گلیم ایران

▫️ مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ثبت ملی شهر هرسین به عنوان شهر ملی گلیم خبر داد.

▫️ دکتر امید قادری از ابلاغ رسمی ثبت ملی شهر هرسین به عنوان شهر ملی گلیم خبر داد و گفت: تیم دفاعیه استان کرمانشاه شامل دکتر سلیمانی نماینده شهرستان، فرماندار هرسین، آقای بهرام نژاد نماینده استاندار و اینجانب در جلسه ثبت موفق شدند تا با دفاعیات خود و ارایه مستندات لازم این موفقیت بزرگ را برای استان رقم بزنند.

▫️او ضمن تبریک این مهم به مردم شهرستان هرسین و استان کرمانشاه، گفت: زحمات و حضور تیم دفاعیه استان شایسته تقدیر است.

▫️دکتر قادری با بیان اینکه پیش از این نشان جغرافیایی گلیم هرسین ثبت جهانی شده بود، تصریح کرد: با معرفی هرسین به عنوان شهر ملی گلیم امیدواریم از این پس شاهد ارتقاء جایگاه این هنر صنایع دستی شاخص استان کرمانشاه باشیم.
▫️مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در خاتمه از پی گیری این اداره کل برای پیگیری پرونده ثبت سایر صنایع دستی شاخص استان خبر داد.

💢🌐 بیستون نیوز؛ حذف نام فیروز #ناصری هرسینی از سوی میراث فرهنگی استان بعنوان بنیانگذار و پیگیری های مجدانه ایشان در سالهای اخیر و کسی که توضیحات فنی وی باعث ثبت گلیم هرسین شد کمی بدور از #انصاف است.

💠🔰 کاش بجای دادن #القابغیرواقعی به اشخاص از زحمات واقعی زحمتکشان تجلیل شود.❗️❗️

♻️🔷 وقتی که در راس ادارات استان اشخاص #غیر_متخصص گذاشته میشوند و از این سازمان به آن اداره نقل مکان کنند باید هم اینگونه مصاحبه هایی ایراد گردد و هر کس به نوبه خود این گوشت قربانی را حاصل زحمات خود بداند و #مصادره به مطلوب نماید.

التماس تفکر…

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید