ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۳:۴۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / سیاسی, ویژه انتخابات > دو میلیارد تومان اعتبار جدید برای پارک شهر هرسین

دو میلیارد تومان اعتبار جدید برای پارک شهر هرسین

‍ شورای اداری شهرستان هرسین به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان تشکیل جلسه داد . فرماندار هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : مردم با روحیه انقلابی و ولایت پذیری که دارند ...


‍ شورای اداری شهرستان هرسین به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان تشکیل جلسه داد .

فرماندار هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت :

  • مردم با روحیه انقلابی و ولایت پذیری که دارند بسیاری از توطئه ها را با بردباری خنثی نموده اند و وظیفه ما بعنوان مسئولین این است که با تکریم و رعایت شأنشان به آنان امید بدهیم.
  • انتخابات مهمی در پیش داریم که از زوایای مهمی برای ما حائر اهمیت است و به نوعی بالابودن سطح مشارکت مردم در این انتخابات بسیار حیاتی است .
  • انتخابات ۴ رکن مهم و اساسی دارد .۱- “مشارکت” مهمترین رکن انتخابات است و مردم چنانچه به نظام امید داشته باشند قطعا مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت و مسئولین با هدف گذاری وظائف سازمانی خود ضمن اعتماد سازی و با ایجاد امید در بین مردم باید سطح مشارکت آنان را در انتخابات تقویت نمایند . ۲- “رقابت” رکن دوم انتخابات است ، بسیاری از افراد برای شرکت در انتخابات اعلام رسمی کرده اند و با حضور در محافل مختلف به فعالیت می پردازند ، قانون انتخابات زمان تبلیغات را مشخص کرده و مدت معینی را بعد از تایید صلاحیت ها برای تبلیغات کاندیداها اختصاص داده و خارج از این مهلت قانونی هر گونه تبلیغات غیر قانونی است و مدیران ادارات باید مواظب باشند خواسته یا ناخواسته در این فعالیت‌های انتخاباتی حضور نداشته باشند . ما باید اعتماد عمومی را جلب کنیم و اعتماد با بی طرفی مؤثر خواهد شد
  • اعضای شورای اداری نباید در این محافل قرارگیرند تا شائبه طرفداری دولت از افراد خاصی ایجاد نشود
  • ۳- رکن سوم انتخابات ” سلامت” است که قطعا ما در بحث سلامت انتخابات با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد و این سلامت در حوزه اجرا و نظارت بخوبی رصد میشود و ما مکلفیم شرایط لازم را برای اعتماد سازی عمومی مبنی بر سالم برگزار شدن انتخابات را با رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری در پیش بگیریم
  • ۴- رکن چهارم انتخابات ” امنیت” است که به برکت خون شهدا ، مدافعین حرم و فعالیت‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) که شبانه روز توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی می کنند امنیت بسیار خوبی را در سطح خاورمیانه آشفته داریم. فرماندار هرسین در ادامه این جلسه به تشریح اعتبارات حوزه تملک سرمایه ای پرداخت و اظهار داشت : با توجه به مکاتبات و دستورات وزیر محترم کشور چون شهرستان هرسین جزء ۳۱ شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است نه تنها اعتبارات عمرانی معمول آن کاهش پیدا نکرده و نخواهد کرد بلکه اعتبارات ویژه ای به شهرستان هرسین اختصاص داده شده است و در این راستا از محل اعتبارات ملی ۷ میلیارد تومان برای تکمیل تالار ملل و ۵ میلیارد تومان برای بحث فاضلاب شهری و تصفیه خانه فاضلاب شهری هرسین اختصاص داده شده است .

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : ورودی و خروجی شهر هرسین زیبنده این شهر نیست و از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هرسین خواست طرح های خود را برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر هرسین به منظور جذب اعتبارات به فرمانداری ارائه نمایند.

شاه آبادی در این جلسه از تخصیص اعتبارات ویژه دیگری به شهر هرسین اینگونه خبر داد : با توجه به نشست هایی که با استاندار محترم و معاون محترم عمرانی ایشان که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هرسین داشتیم ، استاندار محترم در روز بعد از نشست ۳ تصمیم مهم تحویل زمین محل دفن بهداشتی پسماند جامد شهری ، تحویل زمین و معدن مربوط به کارخانه آسفالت و اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل پارک شهر را عملیاتی کردند .

فرماندار شهرستان هرسین در پایان سخنانش به تشریح فعالیت های انجام گرفته در راستای اجرای جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی پرداخت و اظهار داشت : یک اتفاق خوب برای شهر هرسین و در دومین سال متمادی خواهد افتاد و لازمه آن این است که تمام دستگاههای اجرایی نهایت همکاری را با این رخداد مهم فرهنگی داشته باشند .

در پایان این جلسه حجت الاسلام محمد ایوبی امام جمعه موقت هرسین در خصوص تکریم ارباب رجوع و اهمیت جشنواره تئاتر خیابانی هرسین به ایراد سخنرانی پرداخت.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید