ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۴:۵۰
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > برگزاری دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی در هرسین

برگزاری دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی در هرسین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون دکتر گودرزی-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اعلام نمود: دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین با حضور ١٤ گروه نمایشی برگزار می گردد. دکتر گودرزی با اشاره ...


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون دکتر گودرزی-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اعلام نمود: دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین با حضور ١۴ گروه نمایشی برگزار می گردد.

دکتر گودرزی با اشاره به اینکه پس از بررسی آثار توسط داوران جشنواره هرسین ١۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که از تاریخ ١٩ تات ٢٢ مرداد ماه در شهر هرسین و بخش بیستون به رقابت خواهند پرداخت. هر گروه ٣ اجرا خواهد داشت و مجموعاً ۴٢ اجرا در ایام جشنواره در محلات کم برخوردار هرسین برگزار خواهد شد دیدن خواهند کرد.

ایشان با اشاره به اینکه جشنواره با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد نشاط افزایی و امیدبخشی برگزار می گردد عنوان نمود : تجربه نشان داده زبان فرهنگ و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و تئاتر خیابانی به واسطه حضور در میان مخاطبان و برقراری دیالوگ با مردم از موثرترین فعالیت هاست و به همین دلیل سازمان امور اجتماعی کشور و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با برگزاری دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین موافقت کردند و در کنار فرمانداری هرسین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان هرسین حامی این رویداد مهم شدند. دکتر گودرزی ابراز امیدواری کرد این اجراها روحیه نشاط را در مردم هرسین بالا برده و در کاهش آسیب ها از طریق آموزش غیرمستقیم موفق عمل نماید.


‍ نتیجه برپایی جشنواره ها افزایش نشاط اجتماعی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر اهمیت جشنواره ها به عنوان ابزاری برای تغییر در رفتارهای اجتماعی تاکید کرد و گفت: نتیجه برپایی جشنواره ها افزایش نشاط اجتماعی است که گره گشای بسیاری از مسائل میشود.

محمدابراهیم الهی تبار در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین اظهار داشت: هر چه در ارتقا و تقویت هویت فرهنگی پرداخته شود سرمایه گذاری عمیقی است که نتیجه اش به رشد اقتصادی و ارتقای شاخص های امنیت پایدار می انجامد.

⭕️زنده نگه داشتن امید در جامعه یک رسالت است و حرکتی است که زمینه توسعه پایدار و درجهت پیشرفت را هموار می کند. کرمانشاه زیبایی های فراوانی برای پرداختن دارد اما بیشتر به مسائل منفی آن پرداخته میشود.

⭕️بیشترین وقت استان در دوسال گذشته به مسائل اجتماعی اختصاص یافته و رشد اعتبارات در این دو سال قابل توجه بوده است.اعتقادم این بوده که اگر قرار است رشد و توسعه ای صورت بگیرد تا مسائل اجتماعی حل نشود پاسخی دریافت نمی کنیم.

⭕️هنر ابزار قدرتمند و اثرگذاری برای تغییر رفتارهاست.برپایی جشنواره پویانمایی دست کم دو روز استان کرمانشاه را روی آنتن شبکه های سراسری برد و ضمن معرفی استان نشاط اجتماعی را رقم زد.

⭕️تأکیدم به مدیران فرهنگ و ارشاد استان ارتقای حرکت های کمی و کیفی بوده که تبلور این حرکت ها در جشنواره ها است.همواره مصر بوده ام که استان جایگاه میزبانی جشنواره های ملی و بین المللی را کسب کند.

⭕️کرمانشاه ظرفیت و داشته های فراوانی دارد که نمونه آن کسب رتبه اخلاقی ترین استان کشور است که البته مورد توجه رسانه ها قرار ندارد و خبرهای منفی برجسته میشود که این رویه باید اصلاح شود.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید