ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۹:۰۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > ۴۳۰واحد خسارت دیده از سیل هرسین مشمول وام می شوند

۴۳۰واحد خسارت دیده از سیل هرسین مشمول وام می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، فرماندار هرسین در جلسه بررسی پرداخت خسارت ناشی از سیل : بانک ها در پرداخت خسارات مضیغه ها و تنگناهای مردم را در نظر بگیرند -میزان خسارات وارده به ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، فرماندار هرسین در جلسه بررسی پرداخت خسارت ناشی از سیل : بانک ها در پرداخت خسارات مضیغه ها و تنگناهای مردم را در نظر بگیرند

-میزان خسارات وارده به واحد های مسکونی این شهرستان را ۴۳۰ واحد عنوان کرد و اظهار داشت : تسهیلات در سه بخش احداثی ، تعمیری و معیشتی به مالکان واحدهای مسکونی پرداخت خواهد شد.

dav

-از مجموع ۴۳۰ واحد خسارت دیده ۲۶۸ واحد احداثی ، ۱۵۰ واحد تعمیری و ۲۰ واحد شامل تسهیلات معیشتی می باشند.

-بر اساس دستورالعمل ها بابت احداث مسکن روستایی و شهری به ترتیب ۴۰ و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

-پرداخت تسهیلات جهت تعمیرات مسکن شهری و روستایی از دیگر موضوعات مورد اشاره فرماندار هرسین بود و تصریح کرد : در این راستا به مسکن های شهری ۱۶ و روستایی ۱۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

-فرماندار هرسین بیان داشت : ۳۰ درصد از برآورد خسارت ها در مرحله اول تامین اعتبار شده است.

-در بحث احداث مسکن های روستایی طبق قوانین ۴ بانک تجارت ، مسکن ، ملی و صادرات مکلف به پرداخت تسهیلات می باشند و در همین راستا ۹۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

-تشکیل ۹ فقره پرونده احداث مسکن شهری و معرفی به بانک ملی ، تشکیل ۵۰ فقره پرونده به منظور پرداخت تسهیلات تعمیری شهری و روستایی و تشکیل ۱۰ فقره پرونده تسهیلات معیشتی از دیگر موضوعات این جلسه بود.

-فرماندار هرسین در پایان سخنانش از بانک های عامل خواست با قید فوریت و با توجه به تنگناها و مضیغه های مردم در اسرع وقت نسبت به پرداخت تسهیلات مردم اقدام نمایند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید