ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۱۱:۰۳
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > جلسه توانمند سازی معلولین شهری برگزار شد

جلسه توانمند سازی معلولین شهری برگزار شد

‍ ✴ صبح امروز جلسه توانمندسازی معلولین شهری مبتنی بر جامعه و مناسب سازی شهرستان هرسین با حضور ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی برگزار شد. ✴ این جلسه رأس ساعت 10 صبح امروز شنبه 1 ...


‍ ✴ صبح امروز جلسه توانمندسازی معلولین شهری مبتنی بر جامعه و مناسب سازی شهرستان هرسین با حضور ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی برگزار شد.

✴ این جلسه رأس ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

✴ ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : افراد معلول جامعه می بایست به تمام خدمات اجتماعی و رفاهی دسترسی داشته داشته باشند و از آن استفاده نمایند و اداره بهزیستی در این راستا نقش مهمی ایفا میکند.

✴ دارایی نیا بیان داشت : ایجاد اشتغال برای معلولین در توانمندسازی و غلبه بر مشکلات روحی و روانی و افزایش اعتماد به نفس آنان بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

✴ بخشدار مرکزی هرسین استفاده از ظرفیت افراد متمکن جامعه بعنوان یکی از راهها و ظرفیت‌های توانمندسازی معلولین یاد کرد.

✴ به گفته دارایی نیا موانع رشد و تعالی و موفقیت معلولان در جامعه می بایست شناسایی و رفع شود و سازوکارهایی مؤثر در جهت تغییر نگرش جامعه نسبت به آنان اندیشیده شود.

در ادامه این جلسه علی حسن نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین ضمن اعلام این خبر که طرح توانمندسازی معلولین (Cbr) مبتنی بر جامعه در شهرستان هرسین در حال اجراست طی سخنانی افزود : مجری برنامه ها و اهداف طرح مذکور در شهرستان هرسین کلنیک مددکاری بامداد می باشد و در راستای اهداف این طرح حدود ۳۰ نفر معلول شناسایی شده است.

✴ نظری تصریح کرد : ارائه وسایل توانبخشی ، ایجاد اشتغال پایدار ، آموزش مهارتهای اجتماعی و مناسب سازی محل زندگی معلولین بخشی از برنامه‌های این طرح می باشد.

✴ به گفته نظری در این راستا از ظرفیت افراد خیر ، شورای اسلامی شهر و بسیج سازندگی استفاده خواهد شد و این مهم نیازمند عزم جدی و تعاملات بین سازمانی در سطح شهرستان هرسین می باشد.

✴ نظری افزود : موضوع مناسب سازی یکی از ملاکهای حقوق شهروندی می باشد که بر حسب وظیفه سازمانی ، بهزیستی بعنوان متولی می بایست همگام و همراه با ادارات مرتبط در تسهیل فیزیکی اداری و اجتماعی تلاش نماید.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید