ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۹:۵۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام وحید احمدی

اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام وحید احمدی

♨️♻️ حجت الاسلام وحید احمدی ( #شیخ وحید ) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار #بیستون نیوز از حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم خبر داد. 💠🔶 نماینده ادوار سوم و نهم ...


♨️♻️ حجت الاسلام وحید احمدی ( #شیخ وحید ) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار #بیستون نیوز از حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم خبر داد.

💠🔶 نماینده ادوار سوم و نهم مجلس در حوزه انتخابیه کنگاور ، هرسین ، صحنه و بیستون و دینور در این رابطه گفت؛ با توجه به #شرایط_کنونی منطقه و حوزه انتخابیه در خود دیدم که در انتخابات پیش رو شرکت کنم.

♻️🌐 این کاندیدای مطرح در ادامه بیان داشت؛ من به روال گذشته با مردم #صادق هستم و بدون تردید و صحنه سازی های بدی که متاسفانه این روزها در مورد انتخابات رایج شده، در دور یازدهم شرکت خواهم کرد،چرا که شرایط #خاص کشور در عرصه #بین_الملل و نیز آفت هایی که از برخی کم کاری ها، هم گریبانگیر حوزه انتخابیه ما شده است. لذا بنده را برا آن داشت که وارد عرصه انتخابات پیش رو شوم.

💢💠 حجت الاسلام احمدی در پایان اضافه کرد،مردم باید با بینش و تحقیق بیشتری نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند و فریب برخی #عوام_فریبی ها را نخورند،چرا که سرنوشت چهار سال آنها در این مقطع حساس رقم خواهد خورد.

@bistoonnews1

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید