ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۵:۵۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > برگزاری اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین

برگزاری اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین ‍ 💠 اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین برگزار شد. 💠 این جلسه با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، معصومه حسنی خوانسار مدیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی ...

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین

‍ 💠 اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین برگزار شد.

💠 این جلسه با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، معصومه حسنی خوانسار مدیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.

💠 فرماندار هرسین در این جلسه از زحمات خانم حسنی خوانسار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در راستای ارتقاء وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین تقدیر و تشکر کرد.

💠 شاه آبادی در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای کارهای زیر بنایی در حوزه فرهنگ تصریح کرد : اگر میخواهیم در کشور تحول ایجاد کنیم باید فرهنگ عامه را هدف قرار دهیم.

💠 وی ادامه داد : متولیان فرهنگ باید بدانند توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی از عوامل ارتقاء فرهنگ عامه است.

💠 فرماندار هرسین در این جلسه از متولیان فرهنگ شهرستان خواست فرهنگ کتابخوانی را در بین دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال تقویت کنند.

💠 امیر شاه آبادی افزود : این جلسه باید مصوبات موثر و صددرصد قابل اجرایی داشته باشد.

💠 فرماندار شهرستان هرسین در پایان سخنانش از رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان خواست به منظور توسعه وضعیت کتابخانه‌های عمومی و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی نیازمندیهای خود را جهت طرح در جلسه کمیته برنامه ریزی ارائه نمایند.

💠 در بخش دیگری از این جلسه معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به تشریح عملکرد و اهداف این اداره کل پرداخت و اظهار داشت : کتابخانه‌ها از حالت سنتی خارج شده اند و به نهادهای فرهنگی تبدیل شده اند.

💠 وی تصریح کرد : در یک ساله اخیر فعالیت‌های چشمگیری در شهرستان هرسین انجام شده است و اجرای ۱۱۰ برنامه فرهنگی بخشی از این فعالیت ها می باشد.

💠حسنی خوانسار در ادامه سخنانش به تشریح مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین پرداخت و افزود جهت بهسازی کتابخانه سیار این شهرستان نیاز به تخصیص اعتباراتی می باشد.

💠 حسنی خوانسار همچنین از دهیاران شهرستان هرسین خواست همکاری بیشتری با کتابخانه سیار ، اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان داشته باشند و به توسعه فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستایی کمک کنند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید